Ja ens queda un dia menys per
retrobar-nos i tornar a la normalitat!! 💗
- Ja heu fet el vostre horari?
- Com van anar les activitats del Grúfal? Si no les has fet, mira la publicació anterior!
- Com van anar les activitats del Grúfal? Si no les has fet, mira la publicació anterior!
- Us va agradar el conte?
- Sou tan eixerits i eixerides com el ratolÃ
protagonista?
- Quin és el vostre personatge preferit?
Podeu comprovar les vostres respostes i fer l’autocorrecció
en el següent enllaç
Seguint amb el tema dels animals que
tant us agrada i que està vem treballant a l’escola amb els companys i companyes
de segon, avui us volem presentar a la gossa Mel.
Veieu el vÃdeo atentament per després fer unes activitats. Som-hi!!
Veieu el vÃdeo atentament per després fer unes activitats. Som-hi!!
-Primer: fes la COMPRENSIÓ ORAL
-Segon: recorda la diferència entre ÉSSERS VIUS I ÉSSERS INERTS
Segur que molts de vosaltres teniu mascota a casa. El següent vÃdeo ens recorda la responsabilitat de tenir un animal de companyia.
Sigues RESPONSABLE!
Si teniu mascota a casa, podeu fer-li una foto o dibuixar-la i descriure com és.
- LA MEVA MASCOTA
- LA MEVA MASCOTA EXEMPLE
Per acabar podeu fer les següents activitats:
- J.CLIC D'ANIMALS.
- COM DIBUIXAR UN GOS
Volem veure els vostres dibuixos i conèixer les vostres mascotes!!!!
Feliç dia!!!!
Arxius PDF:
Comprensió oral
Éssers inert/vius
La meva mascota
- LA MEVA MASCOTA
- LA MEVA MASCOTA EXEMPLE
Per acabar podeu fer les següents activitats:
- J.CLIC D'ANIMALS.
- COM DIBUIXAR UN GOS
Volem veure els vostres dibuixos i conèixer les vostres mascotes!!!!
Feliç dia!!!!
Arxius PDF:
Comprensió oral
Éssers inert/vius
La meva mascota
Hola!
ResponEliminaPrimer de tot... com esteu? I la famÃlia? Esperem que tothom estigui fantà stic (mà ximm mà xim, una mica avorrit o enyorat)
Grà cies per anar penjant aquest material. A casa ens hem descarregat tot el que fa referència al Grúfal i crec que, pel ritme de treball que portem, ens durarà tota la propera setmana (aquesta setmana vaig buscar feina a fer perquè la que ens vau donar primerament o bé no els agradava o bé ens la vam polir rà pidament, i no sabÃem que aquesta setmana en tindrÃem més.
Aquesta feina sobre els animals. Me la guardaré demà (amb l'ordinador), per si de cas el Grufal vola o no fa patxoca.
Moltes grà cies,
Roser
PS: L'horari ens el vam fer el primer cap de setmana i no s'assembla gens al que proposà veu (per això no l'hem enviat, fa vergonyeta): és molt més simple perquè mantenir a casa una rutina tan marcada ho vèiem complicat i posar per escrit una cosa que tots sabem que no complirem, es contraproduent (poc pedagògic: fomenta la culpabilitat o l'idealisme: volem que els nens siguin realistes quan planifiquen el seu temps!).
Hola Roser,
ResponEliminaEns agrada escoltar que esteu bé i que organitzeu el vostre temps, com podeu. La idea de l'horari és només la d'organitzar tantes hores i seguir una rutina. Vam penjar un horari de mostra i un perquè cada famÃlia l'adapti a les seves necessitats. Recomanem buscar una estona per la lectura, per fer alguna activitat escolar i per l'exercici fÃsic que els infants tan necessiten. Però cadascú ho farà de la millor manera possible segons les seves possibilitats i necessitats. Som molt conscients que l'entorn de la llar no és l'escola.
La intenció és donar recursos i que cada famÃlia faci l'ús que cregui convenient.
Una abraçada,
Lourdes