dilluns, 23 de març del 2020

La gossa Mel

Bon dia a tots i a totes,

Ja ens queda un dia menys per retrobar-nos i tornar a la normalitat!! 💗

- Ja heu fet el vostre horari? 
- Com van anar les activitats del Grúfal? Si no les has fet, mira la publicació anterior!
- Us va agradar el conte? 
- Sou tan eixerits i eixerides com el ratolí protagonista? 
- Quin és el vostre personatge preferit?

Podeu comprovar  les vostres respostes i fer l’autocorrecció en el següent enllaç

Seguint amb el tema dels animals que tant us agrada i que estàvem treballant a l’escola amb els companys i companyes de segon, avui us volem presentar a la gossa Mel.

Veieu el vídeo atentament per després fer unes activitats. Som-hi!! 




-Primer:  fes la COMPRENSIÓ ORAL
-Segon:    recorda la diferència entre ÉSSERS VIUS I ÉSSERS INERTS


Segur que molts de vosaltres teniu mascota a casa. El següent vídeo ens recorda la responsabilitat de tenir un animal de companyia. 
Sigues RESPONSABLE!



Si teniu mascota a casa, podeu fer-li una foto o dibuixar-la i descriure com és.

- LA MEVA MASCOTA
- LA MEVA MASCOTA EXEMPLE

Per acabar podeu fer les següents activitats:
-  J.CLIC D'ANIMALS. 
-  COM DIBUIXAR UN GOS

Volem veure els vostres dibuixos i conèixer les vostres mascotes!!!!
Feliç dia!!!!

Arxius PDF:
Comprensió oral
Éssers inert/vius
La meva mascota



2 comentaris:

  1. Hola!
    Primer de tot... com esteu? I la família? Esperem que tothom estigui fantàstic (màximm màxim, una mica avorrit o enyorat)
    Gràcies per anar penjant aquest material. A casa ens hem descarregat tot el que fa referència al Grúfal i crec que, pel ritme de treball que portem, ens durarà tota la propera setmana (aquesta setmana vaig buscar feina a fer perquè la que ens vau donar primerament o bé no els agradava o bé ens la vam polir ràpidament, i no sabíem que aquesta setmana en tindríem més.
    Aquesta feina sobre els animals. Me la guardaré demà (amb l'ordinador), per si de cas el Grufal vola o no fa patxoca.
    Moltes gràcies,
    Roser

    PS: L'horari ens el vam fer el primer cap de setmana i no s'assembla gens al que proposàveu (per això no l'hem enviat, fa vergonyeta): és molt més simple perquè mantenir a casa una rutina tan marcada ho vèiem complicat i posar per escrit una cosa que tots sabem que no complirem, es contraproduent (poc pedagògic: fomenta la culpabilitat o l'idealisme: volem que els nens siguin realistes quan planifiquen el seu temps!).

    ResponElimina
  2. Hola Roser,
    Ens agrada escoltar que esteu bé i que organitzeu el vostre temps, com podeu. La idea de l'horari és només la d'organitzar tantes hores i seguir una rutina. Vam penjar un horari de mostra i un perquè cada família l'adapti a les seves necessitats. Recomanem buscar una estona per la lectura, per fer alguna activitat escolar i per l'exercici físic que els infants tan necessiten. Però cadascú ho farà de la millor manera possible segons les seves possibilitats i necessitats. Som molt conscients que l'entorn de la llar no és l'escola.
    La intenció és donar recursos i que cada família faci l'ús que cregui convenient.

    Una abraçada,

    Lourdes


    ResponElimina